oj vilken shoppingdag =)

Och klockan har bara passerat tolv =) haha
Har vart med mamma och Lukas och hämtat resevagnen som vi beställt.. Den var kanonfin och verkar jättesmidig! Bra!
Fick ju den som julklapp av mina päron, dessutom köpte vi en flytväst som Lukas ska ha i Thailand.. Även den en julklapp från mina föräldrar.. Flytvästen köpte vi inne på Båt & Motor och där hade dem 50% på de mesta så ja hitta en tok snygg Henry lloyd väska (bild kommer när sladden hittas) som jag fick av mamma som för tidig julklapp =) jag älskar väskor! Tack snäääälla mamma!
Fanns mycket snyggt som nu blivit nersatta till rimliga priser..
Har även vunnit en tradera auktion på en åkpåse, kanonsnygg! Den har jag betalat själv =)
Sist men absolut inte minst så har vi bilen på service idag och kommer kosta oss ca 3622:- att hämta den idag, fy fan säger jag! Hur kan de få vara så dyrt?? usch!

Men jag är nöjd med dagen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0