Packa vaddå?

Ja då börjar man nojja sig över att man måste packa ner allt viktigt (till Lukas) och vad är då allt viktigt? Jag kommer få börja packa en månad innan så ja kan hinna komma på allt osm behövs där nere.. Till exmpel soldräkt? Hur är det med det där egentligen? jag fattar att det är kanon mot solen, men, hur sklnt kan de vara egentlgen att han en sån på sig hela dagarna? Jag menar Lukas kommer ju bada och bli blöt så ska han ha den där på sig hela tiden, eller har man flera och byter med? Funkar det inte lika bra med solkräm, om man smörjer med jämna mellanrum.. Nån som har erfarenhet?
 - Soldräkt Silver/Blå

Jag skulle ju inte vilja gå omkring med en sån här hela dagen i solen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0