Jag vill oxå!

RESA! Jessica och Elin ska åka utomlands till värmen om två veckor..  Ja jag är avundsjuk! Men om ja bara väntar lite så ska jag oxå få resa.. Vi ska till Thailand i februari, så himla underbart! Men de känns liksom som att vädret här hemma är precis kasst nu och det hade varit så himla mysigt och skönt att komma ifrån en stund..

Håller förresten på att försöka få den här bloggen att se lite hemtrevlig ut men det var inte världens lättaste tycker jag inte.. Men jag lär mig nog =)

Jag håller på med köttfärssås och spagetti eftersom min andra hälft snart ska vara på ingång efter jobbet, äntligen! Så skulle vi tydligen få sällskap till maten, en viss Knappen orkar inte laga mat hemma =) eller så är det för jag gör så himla gott mat kanske =) haha Lukas håller på med nått kryp-race här fram och tillbaka medan jag lagar mat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0