Nya vinterskor!

Jag och bästaste Ida var inne i Nyköping idag på förmiddan och införskaffade oss varsitt par skor... Så himla nöjda vi är =) tyvärr har min andra hälf tagit med sig kameran ut på sjön idag så kan inte dela med mig av mina snygga skor än.. men det kommer.. Jo Andreas tog med sig plast-farsan sin och drog ut med båten för en heldags fiske efter havsöring.. Prata lite snabbt med honom vid kl 13 och det nappade inte direkt bra, inget alls för att vara exakt.. Men dem ger inte upp i första taget.. gissar på att han kommer hem när det börjar skymma... De har ju fint väder iallafall...


Ja det ska tydligen finnas såna här laxar i våra vatten, men svårfångade rackare.. Tur man kan handla färsk fisk på Ica =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0