Gaaahh

Såg ni Robinson igår? FY fasen vilket bra program =) nu är det en hel vecka till nästa avsnitt och inte nog med det så jobbar jag eftermidda nästa helg så jag kommer inte kunna se det iallfall.. SUCK! men det är ju repris söndag förmidda så det ska nog ordna sig...


Har precis vart och handlat på Willys... skrev ny matlista i morse för kommande vecka och då behövdes en hel del saker.. Lukas sover precis middag sen när han vaknar ska vi dra till mína parents för att löpa igen.. måste ju testa nya dojjsen.. Undra om man ska göra likadant som när man köpte nya fotbollsskor? alltså dränka skorna i vatten första gångerna man kör så dem formas efter foten.. jaja jag brukar ALLTID få skavsår iallfall så det är ju bara att invänta..


Sen blir det pirog-bak för min del (förmodligen resten av dagen).. Det är ju sååå himla gott.. =) ska fylla upp frysen så man har när det krisar.. Yeha..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tips! Om du missar nåt program på TV4, så gå in på tv4 Replay på internet och du kan se det i repris när du vill. :D Smidigt som skiftarbetare!

2009-04-05 @ 16:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0