Löpning och bakning

Ja igår fick ja mycket gjort även fast de va en tråk söndag med regn.. Åkte till Willys och storhandla, löpte 5km (på 26min, bra jobbat) och bakade både köttfärspiroger (taco) och skinkpiroger.. Suuuuupergott blev de! Lukas åt upp en hel så han va nöjd som fasen..


Idag är det tvättning på schemat (typ 3-4 maskiner,suck).. Klockan 15 ska vi in till banken och skriva på sista papprena för flytten..(av bank asså).. Andreas har klippt gräsmattan eller man kanske ska kalla det klippt sönder alla löv som låg på gräsmattan i mokriskopiska bitar så de inte syns längre, bra grej för att slippa kratta.. =) Jag och Lukas har vart ute på en liten cykeltur och testat cykelsitsen till honom, han älskade det.. Ville bara åka mer och mer, synd för mig att det blåser som fasiken ute.. haha
Så blir det flundra med dillsås till middag, blir nog nice.. I love fisk =)

Kommentarer
Postat av: Elin

5 km på 26 min... Jissise vad jag måste träna till maj...Men gjorde en premiär tur på Jogersö idag så jag är på g! =)

2009-04-06 @ 22:43:26
URL: http://tingeelliinng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0