Saaat****n!

Jaha nu har jag lyckats trampa på min mobil så displayen är helt svart, SUCK! Hur klantig får man bli?! Jaja nu vet alla att jag inte kan kolla sms på min mobil men kan svara som vanligt.. Har vart inne på netonnet och beställt en ny mobil men det lär ju ta ett tag innan den kommer eftersom det är långhelg nu.. Men det löser sig, maby...


Och det här med HOCKEY! Fy fan säger jag rent ut sagt.. Inte nog med att det är såååååå tråkigt och ointressant, så tar tar den sändningstid för en massa bra program på tv! Igår blev det ingen Desperate Houswifes och idag blev det varken Roomservice eller Greys Anatomy! Man blir ju upprörd!


Nehe dags att inta liggläge, ska ju upp 05,00 sharp, imorrn! Sleep well!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men oj haha! Hur lyckades du med det????



Yes det var från mig =D

2009-04-09 @ 08:59:53
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0