Underbara dag!

Började med en skön sovmorgon eftersom jag ska jobba natt... Sen avverkade jag ett samtal direkt när ja vakna så nu har jag det ur världen.. Sen en mysig frukost med världens uderbaraste familj,MIN (nehe) =) Sen gick vi ut en jätteliten sväng innan Lukas ville sova lite middag.. Då gick jag in och sydde nya överdrag till båtdynorna.. Andreas har vårstädat båten och bytt olja och filter i motorn så nu är den på topp till sommarn =) han ska i och för sig ut och fiska i helgen (hur kul det nu kan va=) ) Sen blev det god lunch innan vi gick ut igen och har vart ute tills nu.. Lukas har grejat och donat och haft det riktigt bra... Nu sover han sen andra middag...
Snälla mormor och morfar var här med en koja till Lukas som man kan ha både inne och ute.. Den var riktigt populär direkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0