Bloggtorka..

Jag har inte haft nått vettigt att skriva ett tag här nu.. Säkert itne just nu heller men jag slänger in ett inlägg ändå =)

Jobbar på så gott det går, tycker det är såååå himla tråkigt.. Men de gör väl alla när man ska komma igång efter semester och allt vad det är.. Sommaren är slut och en kall blaskig vinter väntar, vem blir inte lite deppad av de vetskapen? Men bara man får komma igång igen så ska det ngo bli bra de här..


Ska jobba natt idag och imorgon sen är jag långledig igen.,.. UNDERBART! Mysa med underbara familjen!

Har kommit fram till att det förmodligen inte blir någon resa i höst vinter.. Måste försöka spara ihop lite pengar.. Länsade ju typ alla sparkonton när vi köpte båten.. Vilket känns sisådär nu när den ändå inte fungerar.. Men vem kunde veta det.. Surt som fan iallfall! Jag vill åka till THAILAND!!!!! stackars mig.... Får hoppas på en skaplig lotto vinst! helt omöjlig och vinna...

Dax att klä sig så jag kan åka och hämta min fina son på dagis! Det har för övringt börjat gå mycket bättre att lämna honom där.. Han blir knappt ledsen och drar iväg och leker.. Och det känns ju mycket bättre än att lämna en helt hysteriskt skrikande unge och bara gå.. =( usch vilken fruktansvärd känsla det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0