Home again...

Idag kom vi hem igen, efter 5dagars TOK-SLAPPANDE i Finland.. Med ett antal barnvakter så fick jag och Andreas ett par lugna dagar med sovmornar och tid för oss själva, vilket va jättemysigt.. konstigt nog börjar man ju sakna sin lilla skatt typ en halvtimme när man vart ifrån honom.. =) Mys-unge...


Vi har som sagt inte gjort speciellt mycket.. Farmor som vi hälsar på har en å nere på baksidan, så i den har vi rott runt och metat och fiskat lite... När vi bada den vedeldade bastun så blev de bad i ån, underbart.. Och efter mina springturer blev de oxå bad (för tro det eller ej men jag sprang två rundor på löpspåret i byn).. Blev ett par svängar med fyrhjulingen som vi har där för att hämta ved med men är mer som en leksak för alla under tiden vi är där..


Vi åkte som jag skrivit tidigare flyg dit för att slippa 50mil med Lukas fastspänd i en bil.. Och en grej som vi upptäckte som ör riktigt bra med fygplatser i finland; dem har lekrum för barn! Hur jäkla smart är inte det? =) har inte sett det nån annanstans, kanske finns men har inte sett det.. Så Lukas lekte runt som en tog innan vi skulle på planen och så vips. allt gick som på räls! Dutikga unge, gnällde inte över någonting! men det brukar han ju i och för sig inte, men i såna stunder är det extra skönt.. =)

 
Lukas är redo för resan med sin nya resväska =)

Två trötta grabbar..

Baddax..

Ån skymtar i bakrunden.. Lukas är på upptäcksfärd..

Mycket bad! =)

Lukas kör flygplan..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hejsan och välkomna hem!



Vädret är inget vidare här, så ni verkar ha haft bättre i Finlandia.



Tack för senast förresten. Erik hade packat ner en vitrandig ikeahandduk, antar att den är er, sist. Den återlämnas snart! :D



Fan, har du sprungit! Jag är såååå lat. USch, dags och bättra mig kanske. ;)



Kram

2009-08-14 @ 16:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0