Kräftskiva igår!

Det blev en himla trevlig kväll igår, med kräftor och hattar och hela alltet.. Andreas åt dock 2 stycken kräftor som jag fick skala åt honom.. resten av paketet kökade jag upp själv =) supergott! =) haha va flera år sen jag käka kräftor så jag tog igen lite..
Kvällen blev riktigt lugn och mysig med lite tunn-bad framåt kvällningen.. Den va dock lite för varm! Men de va skönt ändå.. =)

Lukas lekte som en tok med Hilma och Alma, dem hade verkligen jättekul! =) dem badade och skuttade runt överallt till Lukas nästan somnade på stället.. Andreas gick in o lade honom vid ca 20,00 och en timme senare gick Ida och compani in och väckte andreas, OVANLIGT!
som sagt, ungarna måste träffas oftare.. O vi vuxna med =)

Ja har ju massa bilder men absolut ingen ork att ladda upp dem nu.. packar o donar.. imorgon drar vi till Finland..

So long..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0