Dagtidsjobb KLART!

Ja då var det klart att jag ska jobba på logistik avdelningen som administratör/sekreterare typ.. Det känns bra!

Börjar 4 januari och har tänkt jobba till slutet av mars, men får se hur de blir med det.. För det första har kroppen börjat säga ifrån redan nu, ryggen är kass, känner mig som 80 år.. För det andra så blev datumet lite tillbakaflyttat vilken kan innebära, om den lilla har lika bråttom ut som Lukas hade att ja kanske kommer få runt månadsskiftet mars/april, strax därefter.. Och då innebär ju det att ja i princip kommer föda på jobbet.. haha nej inte direkt men lär inte få många dagars vila.. Aja man kan ju inte veta och det visar sig hur jag mår framöver..


Kommentarer
Postat av: Hanna T

Va kul!!! Då kommer du ju att jobba nära mig!!! Vem ska du jobba hos? Chef?

KRAM!

2009-12-11 @ 20:48:42
Postat av: Frida

jaså är det där du är =) ja gissar att det är i västkuststugan.. chef blir sören thelander el va han hette.. då lär vi ses då =)

2009-12-14 @ 07:55:55
URL: http://raasakka.blogg.se/
Postat av: Hanna

Oj vad jag har missat bloggupdate! Har bott med näsan i böcker ist för i bärbara ;)



Vad skönt med dagtidsjobb och du se till att du inte jobbar tills bebisen kommer =D



Var filmen bättre än tvåan? Tyckte tvåan var sådär...



Vi måste ses snart =) Har ni tid innan jul?



Kram kram

2009-12-14 @ 18:17:51
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0