Hej jag heter Frida och är 89år!

Asså fy faaaaasen va min kropp beter sig annorlunda den här graviditeten jämfört med när Lukas låg i magen.. Förra gången va kräkandet de "enda" problemet i princip.. I och för sig har ja inte krärks nu på ett ett tag igen men räknar som vanligt med att de kommer och försöker njuta lite extra när de är lugnt.. ''

Min rygg har ballat ur! Går i princip som om ja vore 89 bast, med ryggen lite kuvad, och benen beter sig typ som en pingvin... Nice.. Har ju precis passerat hälften med nån vecka så känns sisådär lagom kul om de ska vara så här resten av tiden.. Kan inte ens packa upp varorna ur kundvagnen utan att ryggen låser sig.. ujujuj, stackars mig!

Bebisen är helt vild jömfört med Lukas, ligger inte still en sekund känns de som, men de är ju bara positivt =)

Precis som förra gången så snarkar ja tydligen nått så in i norden! stackars Andreas.. Lukas störs inte av de tydligen.. Inatt har man väl fått ett par smällar av ett ben eller arm från andra sidan sängen.. DET om nått lär väl inte försvinna i första taget.. ujujuj stackars Andreas..

Fy fasen va jobbigt det är att gå upp kl 04,50.. suck! de är inte kul o jobba massa förmiddagar, dock mycke bättre än att jobba natt.. så ja ska inte klaga egentligen.. Men speciellt kul är de inte..

Dax att klä sig o dra till arbejtet, chiaooo!

Kommentarer
Postat av: Ida

Gumman min!! :( Hoppas att det blir lite bättre så du slipper dra med "skiten" resten av tiden!! Stor kram

2009-12-09 @ 13:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0