JUL...

Ja då är allt förberett inför julafton.. Granen står klädd sen i fredags och alla klappar inhandlade och inslagna.. Maten inhandlad ska bara göras iordning på julaftonsförmiddag.. Tomtedräkten är redo för julklappsutdelning =) och julstämningen är på topp i vårt röda hus =)

Försökte ta en bild på julgranen men de blir inte alls bra.. känns som man borde införskaffa sig en systemkamera som tar ett foto på själva verkligheten utan att lägga till ljus eller mörker.. aja

Imorgon jobbar jag sista dagen i skiftgång.. Sen blir ja julledig till 4 januari då jag börjar på nya avdelningen där ja ska vara max tre månader.. Känns tråkigt att ja inte få jobba med mina kollegor som ja tycker väldigt bra om.. Men de ska bli kul o testa ny avdelning och ska försöka visa mig oumbärlig så de vill ha tillbaka mig efter mammaledigheten.. =) drömma kan man ju..


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vill du jobba dagtid sen?

2009-12-25 @ 12:15:00
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0