Fredag den 13 i Thailand..

Borjade ju sjalvklart med tok-regn!! Men nu verkar det som att det borjar ordna upp sig och solen tittar fram igen.. Kan ju faktiskt saga att det var inte jatte trakigt att det blev lite regn pa morgonen for det ar vaaaaarmt har!! Men helt underbart ar det! Lukas trivs hur bra som helst har.. Han alskar maten, ater typ allt och massor.. Han ater bara ris, utan nanting ocht ycker det ar kanon gott? jaja vi ar glada att han ater.. all frukt alskar han oxa.. bananer vattenmelon och ananas.. Han vill bada mest hela tidenmen jag forstar honom det ar ju sjukt varmt har.. Sa slipper han ju bloja hela dagarna, bara nar han sover har han det.. sa det trivs han med kan man saga.. Jag var ju helt nojjig innan vi drog, om vad han skulle ha for solklader pa sig har.. som tur var sa kopte vi ju inga nya for ja hitta ju natt i garderober.. men det glomde jag hemma.. haha bra jobbat liksom.. men han ar naken och insmord med 50 och det gar hur bra som helst.. han har inte brant sig nanting.. han gar mer och mer oxa.. travar omkring pa altanen till huset dar vi bor.. det tycker han ar kul.. ar lite svart att halla balansen i sanden som ar sa mjuk men kasta sanden ar ju oxa roligt.. haha Flygresan gick kanoners oxa.. han sov i och for sig bara tre timmar men de resterande timmarna var han glad och nojd mest hela tiden.. sa det gick over forvantan! Nej nu ser jag att solen lyser fran den bla himlen sa da ar det dax att ge sig av till stranden och annu mera sol och bad! har hort att ni har fatt sno dar hemma haha jag lider inte med er... Ha det! Byee

Kommentarer
Postat av: maria

kom ihåg... vi är INTE avundsjuka....:)

2009-02-13 @ 07:54:26
URL: http://mammamiaa.blogg.se/
Postat av: sofi

Jag är sjuuuuuuktavundsjuk :) Ta vara på tiden och sooola o bada massor för min del också ;) Kram

2009-02-13 @ 08:07:33
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åhh men shit vad avis man blir på det där vädret. Här är det ju "skitsnö"



Ta hand om er och snart är det ju ett års kalas där nere! =D



Kram kram

2009-02-13 @ 08:23:36
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0