Bantat klart, yes!!

Japp på vägningen idag visade det sig att jag nu ligger 6hg under min målvikt... Det är ju underbart! Så nu är jag färdigbantad.. Nu får jag lägga energin på att hålla vikten där den ska vara istället.. Så det får vi se hur det går.. Men nu när jag börjar springa så pass mycke så borde det ju gå bra, tycker jag..
Så nu har jag fått att saker som man får när man lyckas i viktväktarna, en nyckelring, en guldnyckel sen kanske nå mer...? kommer inte ihåg.. Har gått ner 7,5 kilo sen jag gick med i viktväktarna den 26 oktober...
Förresten gick det kanonbra att springa dem 5 km idag, så det känns oxå kanon!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Lika god kan ja tänka mig?

2009-01-13 @ 18:22:31
Postat av: Marcus

eller kanske e nån sorts huvudbonad?

2009-01-13 @ 18:25:48
Postat av: Imsa

Du är ssåå duktig min bästa brud!! :)

2009-01-13 @ 22:58:42
Postat av: Elin

Härligt jobba Frida!!!!

2009-01-13 @ 23:29:21
URL: http://tingeelliinng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0