Klantskalle idag!

Ja idag har jag skurit mig kan man säga.. Jag hade satt ner bestick i diskmaskinen och vissa av våra grill-bestick är väldigt vassa i toppen, och jag skulle ställa ner nått annat bredvid där coh sviss så hade ja skurit upp långfingret! Och det bokstavligt talat sprutade blod.. Det var första gången jag såg det spruta blod i verkligheten.. Och de var väll inte att rekomendera kanske.. Jag har aldrig nånsin haft problem med sår eller blod eller nåntin, är blodgivare oxå, men av det här blev ja lite yrskallig faktiskt.. Konstig känsla.. dessutom blev de ju blod i typ hela diskmaskinen innan ja fick ordning på kaoset.. Usch vilket otrevligt inlägg det här blev.. jaja

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis i efterskott, vad stor lukas har blivit./Maria

2009-01-21 @ 19:18:54
URL: http://finamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0