Lukas nattäter-igen!

Lukas slutade ju äta på nätterna när han var 3 månader.. Sen kom de tillbaka igen vid 6 månader och höll i typ 2 månader.. Sen dess har han sovit bra, ätit morgonvälling vid 5-6 och sovit till 8-9.. Och det är ju vekligen GULD! Nu har han fått för sig att äta en gång på natten igen, oxå.. SUCK! Jag vet ju att det går att trotsa bort nattätandet men jag är sååå himla trött att ja bara fixar välling så jag får somna om igen, fort.. Igår testade jag faktiskt för han vakna redan 22,30 och vill ha välling.. Så han fick skrika sig tillsöms igen (hur ont det än gör i mitt mamma-hjärta).. Men efter en timme så vakna han igen och då va de bara o gå o göra välling.. Får se hur de blir med rutinerna men nu drar vi ju snart utomlands så då blir ju alla rutiner rubbade iallafall.. jaja de visar sig hur de blir..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Har hittat till din blogg, kul att läsa. Tänkte ge ett tips (funkade på William i alla fall) om nattmaten. Det är skitjobbigt när de ska krångla så men vi ger William nästan två flaskor välling på kvällen, han får typ 400-450 ml innan han är nöjd. Fördelen är ju att han sover bra sen. Äter vällingen vid 19:45 20:00 på kvällen och frukost vid en halv nio sen morgon efter.

Värt att prova kanske. Ha det så najs i Thailand (är inte avundsjuk jobbar så gärna istället)

2009-01-28 @ 16:18:32
Postat av: Jonna skickade tipset

2009-01-28 @ 16:19:11
Postat av: Hanna

Sova på nätterna är guld ;) Så här blir det käk blandat fortare än kvickt haha!

2009-01-29 @ 20:50:58
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0