Promenad och lunch =)

Idag har vi vart på promenad ute i snövädret.. Jag Lukas och Ida =) sen blev de en lunch här hemma i värmen... Blev frusen när vi kom tillbaka... Vi körde runt Lukas i sin bobbycar ett par varv runt köksön (han älskar det) men man blir helt anfådd så de varade inte så länge.. haha Sen var Ida tvungen att åka och jobba eftermiddag.. Snart är jag tillbaka där jag med... Det känns fortfarande helt okej.... Nu ska ja invänta att mamma slutar jobba så ska vi åka in och STOR-hanlda på willys.. Får se hur mycket det kommer kosta... hua! Men mat måste man ju ha liksom... Får se om de blir nån löpning idag..? om det finns tid och ork... Skulle behöva det känner jag..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Imponerande att du är ute och springer i denna kyla. Det funkar alltså inte som ursäkt för min del då? haha... dax och ta sig i kragen för mig! :D

2009-01-09 @ 10:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0