Söndag hela dagen..

Blev ingen vidare sovmorgon idag, Lukas vakna 07,30 och fick komma och mysa i vår säng en stund innan vi gick upp och åt frukost med färskt bröd, muuuuuuuums!
Sen drog Andreas till sin mor en sväng för att hjälpa henne att fixa ett rum där..

Sen drog vi till mor och far, Andreas sprang en sväng (jag vilar idag sprang 5,5km igår, gick kanon!) Lukas fick busa en stund och äta nybakat bröd, namnam =) det är så bra att man råkar åka förbi mamma precis när hon bakat bröd tycker jag =) haha

Har nyligen käkat lunch/middag här, kyckling med wok i tortillabröd.. Tortilla bröd är ju riktigt onyttigt men nån gång går de ju bra... Tycker för örvigt att det är rätt skönt att man bantat klart så man har fått några extra points varje dag att smaska i sig.. bra på helgen iallafall när man vill gotta sig lite, men jag har VERKLIGEN blivit duktig på att hålla mig från snacks och godis och sånt, det är bra!

Resten av dagen blir lugn... tjoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0