Trettondagen...

Idag har vi inte gjort speciellt mycket.. Lukas väckte oss 08,20 och vi hämta in honom till vår säng och låg och myste ett tag.. Fast Lukas är mer vild än tam när han hamnar i våran säng =) dessutom älskar han kojor.. Så vi lyfter upp täcket och han kryper in helnöjd! =) me blir skogstokig när man inte orkar hålla up täcket längre, och kojan försvinner.. haha busungen! Efter frukosten gick ja in i vårt "övriga rum" som är proppat med massa grejer som inte får plats nån annanstans.. Har tsgit upp lite grejer från källaren eftersom vi tänkt börja fixa den nån gång efter Thailand.. Så jag tog tag och städade iordning lite därinne så man hittar nånting.. För övring är det snorkallt där inne för värmen är avstängd.. Men de blev bra iallfall.. Sen kom Andreas mamma hit och skulle va barnvakt medan vi drog och träna..Jag skulle springa 5 km.. Det gjorde jag oxå ioch för sig men det var riktigt jobbigt.. hua! Sprang nämligen i förrgår oxå 5km så mina ben va lite trötta idag tror jag.. Men de gäller att hålla i nu, bara en månad kvar tills vi drar till Thailand och då vill jag att jag har gått ner de sista kilot! Har för övring gått ner 7 kilo nu sen jag gick med i viktväktarna.. Och de har inte vart såå himla jobbigt.. Men de har inte vart lätt heller... Sen har vi typ inte gjort nånting alls idag... Bara vart hemma och grejat och busat med tokungen.. =) Kommer lite nya bilder här nån dag när ja har lite tid över.. Igår hitta ja honom i nedesta kökslådan, där satt han oc babbla.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0