Vad var det med Lukas igår?

Jag tror att Lukas på nått vis vakande på fel sida av sängen så att säga, igår.. På morgonen va han som vanligt, åt frukost och busade en stund.. Började gnälla vid halv elva så försökte lägga honom en stund, men han tvärvägra! okej.. sen kom Ida och vi snodde ihop en kyckling med nudlar-lunch, så vi åt allihopa.. Sen skulle vi gå ner till stan för Lukas skulle få två sprutor.. Jag tänkte att han kommer ju somna direkt i vagnen eftersom han va så trött.. Inte då.. Han tvärvägra att ligga ner, vred runt sig till mage och ställde sig på knä typ 5 ggr.. Så det var bara att ge upp och sätta honom upp.. Då var det bra.. Vi hann komma ner och gå på banken och gick en extra sväng innan han stängde igen sina blå, och då kunde ja lägga ner honom.. sen sov han typ 20 min innan det var dax att gå till bvc.. Väl där börja han skrika direkt när ja skulle börja klä av honom och skrek sig igenom hela besöket hos doktorn tills vi kom ut i vagnen igen.. Då blev de lugnt tills vi kom hem och busade en liten stund.. sen skulle han sova igen eftersom han sov så lite innan.. då skrek han sig till sömns.. sov 40 min och skrek och gnällde om vartannat tills han la sig för kvällen.. Snacka om jobbig dag.. Blev ju inte direkt bättre av att Andreas va borta hela dan och kom hem 30 min innan Lukas gick o la sig.. Men det är tufft ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0