Båten såld, en natt kvar att jobba...

Ja båten låg ute på blocket i ca 12 timmar sen blev den såld.. Ja de var ju egentligen bra men vi vill ju kuna komma ut på sjön på semestern ju.. Så det blir till att leta efter ny.. Bir nog inte jättelätt att hitta det vi söker.. Jag vill ha en ruff man kan stänga in sig i, ett kök med vattenkran och INGEN POTTO POTTI (eller vad de heter, alltså en toalett i båten).. Måste vara 4 sovplatser i båten oxå.. Andreas vill kunna åka wakeboard efter båten oxeå.. så vi får se vad vi hittar.. Får ju inte bli för dyr heller, självklart!


Jaha då har jag jobbat två av mina tre nätter.. Alltså laddar jag just för sista innan långledigheten.. Igår var jag jag utan Andreas och Lukas hela dagen.. Det gick fatiskt bättre än jag trodde.. Men snacka om att jag hade bråton att åka och hämta min lilla skrutt när jag sovit efter nattskiftet idag.. =) underbara unge! han hade aft det så bra och myst hela dagen igår..


Väntar fortfarande på att fotografen ska höra av sig angående fotografierna på Lukas.. Vill ju ha det där albumet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0