SOMMAR, SEMESTSER!

Idag har vi vart på sjön.. Andreas har jobbat men jag åkte ut med Anna, Rasmus och bror Marcus och så Lukas förstås =) hlet underb! art väder idag.. Sen kom Andreas efter jobbet..
Jag har till och med badat idag! va liksom 23 grader i havet så man va ju typ tvungen.. =)

Efter sjön var ja inne i stan och hämtade bilderna på Lukas från Bildproffsen.. riktigt fina bilder blev de! 2 stycken riktigt heta som vi ska välja mellan att göra en förstoring på att sätta upp i sovrummet.. kommer bli såå fint!


Nu ligger Andreas inna och nattar Lukas.. Går riktigt bra nu, tar ca 10-20min sen sover han.. Är ju ändå lite skillnad från när han hade spjälsängen och man bara kunde lägga honom där inne och gå.. Men tycker det går riktigt bra ändå, kan ju ta vesäntligt mycket längre tid..
Jag har precis gjort klart middagen, potatisgratäng med fläskfilé och ungsstekta sparris med fetaost tärningar.. Ska bli gott =)


va för övrigt och kollla på en annan båt igår, i Älvsjö.. Men de blir inget med den heller,.. Måste ju verkligen kännas rätt när man ska lägga så mycket pengar.. Så vi letar vidare.. Tur att resten av familjen har båt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0