SOVMORGON!

Lukas tog en riktig sovmorgon idag, underbart! =) vem vill inte sova i det här ösregnet liksom... =)

Kom just på att de fortfarande inte ringt från Bildproffsen o fotografierna på Lukas.. Hur lång tid tar det att göra åtta bilder till ett album,.? kanske tar flera veckor, va vet jag...


Lukas har blivit en riktigt stor pojke nu och vi har tagot bort ena spjälsidan på sängen... Så nu är det ju i princip som en vanlig säng.. Han kan alltså kliva ur sängen om han vill.. Det roliga är att han inte har insett det tror ja, för när han vaknar så sitter han kvar i sängen och gnäller en stund tills vi hämtar honom =)  han har sovit tre nätter och 2 middagssovingar och det har gått hur bra om helst.. Inte har han trillat ut i sömnen än heller.. =) Men vi väntar bara på att han börjar förstå att han kan kliva ur sängen och nattningarna kommer ta VÄSENLIGT mycket  längre tid än nu (typ 10 sekunder)....


Imorgon börjar jag jobba igen.. Sista skiftcykeln, sen är det SEMESTER! så underbart.. Nu har vi bestämt att vi ska åka över till Finland en sväng denna sommar oxå, med resten av min familj.. Så det känns riktigt kul =) vi ska dock inte pka bil som vi brukar utan jag Lukas och Andreas kommer flyga över.. Jag VÄGRAR sitta i en bul i 50 mil mmed min älskade son... Det kommer helt enkelt inte att gå!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja grabbarna grus är din ena bror ja:) Så fan ta han om något blir galet:) Hehehe. Allt är bra med magen, växer så det knakar:) Hur är det med er? Kram

2009-07-09 @ 09:02:25
URL: http://finafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0