Fotograferingen..

Jag trodde att det skulle gå jättebra att fota Lukas.. Men så va icke fallet.. I början va han väldigt blyg och ville helst sitta i min famn men när han börja bekanta sig lite med fotografen (som by the way va såååå himla bra) så ville han springa och hämta nya saker att fota sig med hela tiden.. Kruxet va att han knappt han sätta sig på den nya saken innan han skulle gåoch hämta nå nytt, vilket så klart resulterade i att det knappt han tas några bilder på honom... Men men det verkar som hon fick ihop tillräckligt med bilder för albumet jag beställde.. Hoppas det blir klart i veckan så jag kan hämta det... ÄR SÅ NYFIKEN =)

Vill beställa ett stort foto oxå att ha i sovrummet.. får kolla igenom bilderna hon tagit och välja ut nått fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0