Lugnt en stund..

Jahapp nu har Lukas sovit i snart 2,5 timmar.. Väldigt ovanligt för den där lilla kisen.. Men han har vart lite gnällig och så där på förmiddan så det var nog välbehövligt med lite sömn.. Han har ett par tänder som kommer så det känns nog litegrann... Stackarn! Nice förmidda faktiskt.. Jag, Ida och Lukas tog en liten promenad ute i det INTE soliga vädret men de va mysigt ändå =) Sen gick vi hem för att ge Lukas lite lunch innan de va dax att sova men han fick inte i sig nån mat, utan ville sova på en gång.. Lilleskrutten! =) Så de blev mycket prat för mig och Ida om det mesta =) hahahaha el va säger du? Imorgon har vi planerat in en lunchdejt oxå.. Nice! Lukas ska till dagis på förmiddan imorrn.. Undra vad jag ska göra då? jaja nått finns de väl alltid.. Nehe förbereda mat för min lilla älskling, han måste ju vakna snart! =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har tvättstugan från kl tio om du vill tvätta ;P

2009-06-02 @ 16:58:41
URL: http://tingeelliinng.blogg.se/
Postat av: Imsa

Vadå kan vi prata stumpan ;) Mycket intressanta samtalsämnen dök det upp!

2009-06-02 @ 22:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0