Äntligen sol, och jag är sjuk!!

Så jäkla onödigt och tråkigt! Kände igår att jag blev jätteförkyld men trodde inte allas att jobbet var hotat.. Har sovit tokdåligt inatt.. Hosatr som fasen och halsen är torr och slö i kroppen.. Cykla till jobbet iallafall, tänkte att de är nog inte så farligt.. När jag cyklat halva vägen kände jag att ja blev jättesnurrig i huvudet.. Men trodde de skulle gå över när jag kommit fram.. Men bytte om och allt och var fortfarande jättesnurrig så ringde jobbet och Marcus fick komma och möta mig (kändes som jag skulle svimma i hallen).. Sen när jag kommit fram till vårt fikarum försökte jag äta en macka men hade ingen matlust.. sen börja jag frysa..! Så det var bara att packa ihop och åka hem igen, SUCK! jag vill inte vara sjuk!!!


Det blir ju inte bättre av det är toksoligt och fint ute.. få väl klä på mig och sätta mig på altan en sväng, om jag orkar! ska kurera mig fort så jag kan jobba igen, förhoppningsvis imorrn?? det visar sig... usch för o va sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0