Dagisbesöket idag =)

Vi tog en promenad i det soliga ochsköna vädret bort till Peterslundskolan och Pingvinen som kommer bli Lukas dagis om lite mindre än två månader.. Det första Lukas gör när vi kommer in ch träffar fröken så lutar han sig mot henne och vill komma dit.. Hon blir chockad och glad såg det ut som =) ja det va inga blyga miner där inte.. Så gick vi omkring och kolla på salarna och allt och Lukas hitta nått att leka med överallt och blev lika sur varje gång det var dax att gå vidare till nästa ställe och titta.. Speciellt kul va två stycke innecyklar som man satte sig på och greja hela tiden.. Han tyckte det va kanonkul där och det kändes så himla bra! =)  Han bkev jättesur när besöket var över och det var dags att klä på sig och promenera hemåt.. Så han skulle inte åka vagn och inte gå själv men sitta på pappas axlar va kul =) så där satt han hela vägen hem och pratade och tjoade =) gullunge!



Idag ska jag nog försöka mig på att börja med den där rullgardinsgrejern jag snackat om.. Tror jag har handlat på mig allt jag behöver men det visar sig väl.. =) ska bli intressant och se hur de blir.. Igår var ja så sjukt trött så jag till och men somna på soffan vid klockan 18.. händer aldrig annars..


Imorrn är det dax för jobb igen men det känns inte jobbigt alls.. Det är ju den bästa skiftcykeln oxå =) (tre förmiddagar)...
Nehe ut i solen en sväng kanske, köra lite bobbycar med Lukas =)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vi va på inskolningsmöte som det så fint heter. Han ska börja skolas in på måndag. Känns så där. hade som sagt velat va hemma lite till men men, dagiset verkar bra så jag ska inte klaga. Lukas verkade oxå gilla det:) kul att killarna ska gå på samma dagis. Hur är det att vara tillbaks på jobbet då? KRAM

2009-03-27 @ 13:25:00
URL: http://finafrun.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du vinna en helt ny laptop?

http://click.double.net/?25669;188;10613



Eller behöver du ett jobb?

http://click.double.net/?25669;454;11268

2009-03-27 @ 13:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0