Förkylda ligan, suck!

Jag hade planerat att ta min första löprunda idag sen innan vi drog till Thailand (har ju vart krasslig ända sen vi kom hem) men natten till idag jag vi alla blivit tokgenomförkylda! Så himla onödigt och tråkigt..  Undra om vi blivit smittade eller vad vi annars har gjort, det vet jag inte.. =/


Blev ganska tidig morgon idag,, Hörde Lukas första gången vid strax innan sju.. sen kunde jag inte somna om för jag va helt täppt i näsan.. Så halv åtta va de bara att hämta in Lukas till vår säng och ge honom en flaska välling så blev han nöjd iallfall.. Vi sitter just och undrar vad vi ska ta för frukost.. Kanske ska invänta att nån affär öppnar och köpa tok färskt bröd, är ju sååååå gott! Ja vi får vse hur det blir..


Imorgon är det bara att börja jobba igen.. tre nätter till helgen...! hmm.. undra hur det kommer gå? ska ta med hörselproppar hem från jobbet så kanske jag kan sova lite bättre, jag vaknar ju av varenda ljud jag hör.. jaja

Kommentarer
Postat av: maria

det kan du lita på att vi gör:) jag råkade visst miss din karl å gänget för jag sov så gott me ungarna under tiden... åååh så skönt:) vi är också förkylda så ni kan mkt väl fått det från oss. tessan har ju ett gäng dagisbaciller att dela ut. sorry:/ krya på er!! kramar

2009-03-15 @ 14:11:59
URL: http://mammamiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0