Hemma igen... =)

Ja de känns riktigt skönt nu när vi väl kommit hem! Det var en lååååååååång hemresa...... För det första så fick vi sitta i planet i en timme innan vi ens lyfte för det fattades 20 pers, SUCK! sen när vi väl kommit upp i luften så tog hemresan nästan 2 timmar längre än ditresan, dem åker tydligen en annan väg hem.. Vilket är helt IDIOTISKT eftersom det tar längre tid.. haha fan 12 timmar i ett plan med en ettåring som bara vill gå gå och gå hela tiden, men det gick riktigt bra.. Jag ska inte klaga, för det var inte mycket gnäll varken dit eller hem! Han är så duktig min lilla älskling...
Lukas har för övrigt blivit riktigt solbränd, eftersom jag glömde solkläderna hemma så blev det att springa naken hela dagarna nästan, men solskyddsfaktor 50 första halvan av tiden och 30 resten av halvan.. Han brände sig inte en enda gång så det verkar som att han fick sin pappas solhud =) och det är bra! Ändå gick han ute i solen mycket eftersom han precis lärt sig gå och vägrade sitta still förutom när han sov.. =) men vi hade ju med oss 2 barnvakter =) hihi mina föräldrar, och det va himla bra.. tack för all hjälp! =) jag har haft en riktig semester kan man säga =) men de behövde jag för ja börjar ju jobba på onsdag.. får se hur det blir......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0