Långledig!

Förtsa långledigheten sen jag börja jobba började igår morse klockan 06,00 och jag sov en liten stund. Gick upp 10,30 vilket var alldeles för tidigt och jag vet inte varför jag gick upp jag va lite borta i huvudet kan man säga.. Andreas försökte förklara för mig att klockan bara va halv elva att jag skulle gå och lägga mig igen.. Men då hade jag vaknat till liv och gick inte och la mig igen.. istället tog vi ett bad hela familjen, mysigt.. Sen drog vi och käka lunch på Delfi, gott som fsiken och vi slapp både laga mat och ta disken.. Fick sova midag en timme på eftermiddan sen för att orka kvällen.. =)


Var och vägde mig i tisdags, sista vägningen.. Nu är jag guldmedlem och behöver inte betala för att vara med längre.. I och för sig har jag inte betalat nått alls eftersom SSAB står för det mesta.. Kontsigt nog hade jag gått ner igen.. Fattar inte hur det funkar för nu har jag inte tränat sen innan vi drog till Thailand och jag har inte direkt vart kanonnyttig med maten.. Men -0,3kg denna vecka och jag är nöjd.. Väger 2 kilo under målvikten och här vill jag ligga ungefär.. =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0