Ny tapet!



Igår när jag jobbade eftermiddag så sa Andreas att tapeten skulle vara uppe när jag kom hem.. så blev det inte.. Men idag när jag steg upp så var det klart! =) Jag ska jobba natt så försökte siva lite längre än 8, sov till 9 iallafall =) Lukas ville tydligen upp strax innan sju så då hade Andreas tid att få upp tapeten.. Och hur snyggt blev det!?!?! ursnyggt! nu väntar ett race till Ikea typ lördag kanske så vi kan åka utan en ivrig Lukas som för modligen inte tycker att Ikea är lika kul som oss..
Ska försöka hitta en ny TV-möbel.. och sen lite gardiner (förmodligen tyg, så syr jag) och lite kuddfodral.. Tapeten blev snyggare än ja trott faktiskt =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jättesnyggt!!!

Har samma tapet i hallen men turkos =)

2009-03-09 @ 11:14:45
URL: http://tingeelliinng.blogg.se/
Postat av: Anna

SHIT VA SNYGGT!!! ja ni kan de där:).. vill ni åka till ikea innan så är ju alltid jag hemma;) hihihi. kram på er!

2009-03-09 @ 15:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0