Värsta idén! =)

Nu har jag kommit på lösningen på rullgardinsproblemet i Lukas rum =) Idag så letade jag efter ett lakan som jag kunde hänga upp lite provisoriskt så det skulle bli mörkare där inne.. Så hängde jag upp det.. Ett jättefint påslakan som är mörk turkosblå med Nalle Puh som vattnar blommorna.. Och då fick jag idén att jag ska sy en egen rullgardin.. Eller alltså typ rullgardin.. Så googla jag efter instruktion om hur man göer en egen av tyg och hitta en som jag tror jag förstår mig på =) Så nu ska jag bara handla lite småtjafs så kan ja börja konstuera =) så ska jag visa sen hur det blir (ja om det blir bra förstårs haha) men jag tror det komer bli kanon..



Nu väntar tre nätter innan man är långledig igen.. Inte bra att vara sjuk, tur jag jobbar HELA påskhelgen vilket innebär en himla massa mersa pengar på lönen, yes! Det kommer absolut inte olägligt..



Har fått reda på när min semester kommer bli nu oxå.. Vi har ju i år får tilldelad semester och har inte direkt nånting att säga till om.. Och det blir 4 veckor vi måste ta ut och kommer ha 5 semesterdagar kvar ändå sen, så det känns helt okej för mig.. Har ju inte tänkt att det ska bli nån utlandsresa till kommande vinter iallfall..
Är tydligen snack om att alla får förskottbetalning på semesterpengarna oxå, om man ionte säger till att välja bort det.. Men det visar sig...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad duktig du är! Jag letar som attan efter en rullgardin till Almas rum, du får lära mig att sy en om det blir bra ;)



Har du sett att man kan kolla skatten på skatteverket den 24mars? Shit jag e skit nyfiken!

2009-03-21 @ 07:54:26
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men jahapp, jag skrev ett inlägg men det försvann visst... Får försöka komma ihåg vad jag skrev då ;)



Vad duktig du är som ska sy en rullgardin! jag letar som sjutton efter en till Almas rum så går det bra för dig att sy en så får du visa mig sen =D



Har du sett att man kan kolla skatten på skatteverket den 24mars? Jag e skit nyfiken!



Kram



2009-03-21 @ 08:00:02
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha vad sick, blev det två iaf!

2009-03-21 @ 08:00:28
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0