WorkingLady...

Då var man igång i arbetarsvängen igen.. =) det känns riktigt bra faktiskt! Det är ju kanske inte tok-roligt på jobbet för vi producerar väldigt lite så vi målar och städar mest.. Men det är ändå skönt att vara tillbaka... Konstigt nog så känns det som att jag inte har glömt så mycket jag trodde ja skulle gjort och det känns ju skönt! Har vart och vägt mig oxå efter denna tre veckors långa semetseresa och jag väntade mig att jag skulle ha gått upp, självklart.. Men konstigt nog så hade jag gått ner.. I och för sig bara 0,2kg men det va ändå ner, av nån konstig anledning.. Jag försökte ju hålla igång att springa där nere men efter första gången ja sprungit fick ja så ont i foten att ja inte kunde springa mer på hela resan.. aprang barfota i strandkanten och det var tydligen ingen bra idé.. Men men ska försöka komma igång igen o springa nu när foten blivit bra måste bara vänta ut det halsonda som jag haft på nätterna sen jag kom hem.. Men det försvinner väl snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0