Bra dag faktiskt!

Dagen började redan 04,30 imorse med att en jäkla massa måsar hade nått skrikparty utanför vårt sovrumsfönster så jag kunde inte sova ända till klockan skulle ringa kl 05,10.. Men va gör det när solen skiner? =)
Cykeln till jobbet, ganska kyligt ändå.. Sen väntade en rätt seg dag på jobbet pga den här FÖRBANNADE EKONOMIKRISEN! Fan så tråkigt det är... Inte bara för at dagarna på jobbet blir sjuuuukt sega utan oxå för att man ska gåoch oroa sig över hur länge man kommer att ha jobbet kvar....? suck!

Efter jobbet blev jag hämtad vid utsläppet av Andreas med båten.. Utsläppet ligger precis där ja jobbar, fast utanför förstårs.. Kändes lite sjukt att bli hämtad med båt från jobbet inne på ssabs område.. hehe
Vi åkte ut till Romholmen där Andreas mamma och man ligger med husvagnen.. Går typ dubbelt så fort att åka båt dit.. Vi var där i går kväll oxå och grillade och hade mysigt.. Lukas fick sova kvar i husvagnen.. Lukas har haft det så kul under dagen, eftersom han älskar att vara ute så blir det inget gnäll eller tjafs, han bara leker och leker med precis allt! underbara unge!

Nu har vi precis tagit ett skönt bad innan Lukas somna på typ två sekunder.. Har ju fortfarande två tidiga mornar kvar så jag blir nog inte speciellt sen i säng jag heller! Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0