Första inskolningsdagen..

.. och det gick supebra! Lukas lekte från första stund vi kom dit och brydde sig inte ett dugg om att jag och Andreas gick omkring och kollade läget lite.. Han lärde sig till och med att åka framåt med inne-cyklarna som dem har på dagis.. Så när vi kom hem så kom han även framåt med bobbucaren.. Duktig! =) Efter två timmar på dagis med mycket lek och stoj så va Lukas så trött att han knappt orka hålla ögonen öppna.. så vi drog hem och han somna på två röda... På kvällskvisten har jag och Andreas vart lite effektiva.. Jag har planterat jordgubbsplantor i mitt land, så satte jag runt en sarg som förhoppningsvis håller en liten Lukas borta där i från.. =) Andreas lade in golv i vår friggebod som nu är färdigbyggd.. behövs bara lite färg så blir den tipp topp =) Bilder kommer så småningom... Dax för film, undra va de blir för film?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad skönt att det gick bra på inskolningen =) Ne vi har inte hört nåt än men det är ju mer än tre månader dit... Tänkte att jag skulle ringa och höra hur det ligger till.



Annars är det bra om man bortser från pluggstress och brist på motivation. Själva då?

2009-05-22 @ 22:20:41
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0