Fredagkväll o inget på tv!

Varför finns det inget att se på en fredagkväll? nått bra borde de väl finnas att visa.. Men icke.. Annat blir det imorrn när det är final i Robinson! Men om tv4 har tabbat sig så vet jag redan vem som vinner, Jarmo.. Jag vill att Anna ska vinna så jag hoppas att tv4 inte har tabbat sig.. För övrigt så har jag noterat två tabbar hittills under robinson-säsongen.. Men de orkar ja inte gå in på nu..

Laddar för att åka o jobba natt (vill inte ju).. Kan ingen bara ge mig ett dagtidsjobb, fast med 5 dagars ledighet =)
Inga dåliga krav jag har inte =) men långledigheterna är ju underbara!

Kommentarer
Postat av: Imsa

Kämpa på underbara.. Snart långledig!:)

2009-05-29 @ 20:42:24
Postat av: Hanna

Haha du är ju verkligen helt sjukt besatt av det där programmet =D

2009-05-30 @ 10:16:06
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag såg i början av finalprogrammet att ringen var Ellenors (som vi diskutera på bussen). Jarmo hade högerhanden i "bandage". Surt ändå! Han borde fan vunnit. Hur jävla bra program gjorde Ellenor liksom!? Urkasst!

2009-05-31 @ 12:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0