På´t igen..

Jaha då gick man på en helt sprillans ny skiftcykel idag.. Känns så där kan jag säga.. Men va ska man göra? Bara att pallra sig dit och avverka timmarna så fort det går.. Idag har vi till och med producerat litegrann wow! Jäkligt skönt för tiden gå sååå himla mycket snabbare...

När jag kom hem från jobbet drog Andreas ut och fiska så jag och Lukas har haft en riktig myseftermiddag =) vi cykla hem till mina päron och busade en stund.. Lukas älskar att åka med på cykeln! Nu har han precis gått och lagt sig och jag njuter av tystnaden en liten stund tills jag börjar sakna både Lukas ståhej och Andreas!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas de finns lite matrial till oss med. De blir så lååånga nätterna annars :( Kram på däj!

2009-05-13 @ 19:51:24
URL: http://tingeelliinng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0