springa eller gå- thats the question?

Jaha jag hade bestämt mig igår för att jag skulle gå runt vårruset idag eftersom jag snörvla som bara den.. Idag känns det bättre men absolut inte bra.. Men är så himla sugen på att springa.. känns ju värdelöst att ha tränat sen i april så måste man gå runt pga en puckad förkylning som kom helt fel tidpunkt! Vore himla kul att slå Jessica oxå =) hihi


Jag antar att jag kommer försöka springa, sen om det inte går så får jag väl promenera istället.. Ja vi får se hur det går.. kl 19,00 kan ni ju tänka på mig iallfall =)

Tjoho

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hehee! En annan är ju för en gångs skull i fin form. :D

2009-05-28 @ 15:43:22
Postat av: Imsa

Ingen som tänkt gå alltså.. hur ska de här bli.. Ida sist in i mål?!

2009-05-28 @ 15:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0