Jobb idag..

Sitter och laddar för att jobba eftermiddag idag.. Känns sisådär men men, snart långledig, bara imorgon kvar oxå.. Har dock ingen matlåda så de får bli en sväng förbi Ica på vägen till jobbet.. Först ska ja lämpa av Lukas på dagis, vilket säkert kommer gå åt skogen för bara man nämner dagsi så skriker han NNEEEEJJJ! ja fattar inte varför, jag vet ju att han har det kul när ja väl gått därifrån? dem är bra lustiga de små liven.. Aja jobbigt som fan kommer det bli om han är ledsen, jag kommer säkert oxå börja tjura, vilket ja gör för de mesta nu för tiden.. För precis vad som helst kommer tårarna.. haha sjukt egentligen..

HAr fått tid för att vaccinera Lukas oxå, mot svininfluensan.. Asså ja är väldigt kluven för det där.. Jag mådde ju skit efteråt så man lär ju få räkna med några dagars VAB efteråt.. Och LUkas har ju vart sjuk två gånger de senaste två veckorna så de blir ju inte jättekul.. Så ont som ja fick i armen hoppas ja verkligen att han slipper..
Men antar att det är lika bra att han tar den.. men tänk om de skulle hända nått efteråt, då ör det jag och Andreas som har ansvaret.. Shit vilket jobbigt beslut! Känns ju inte som vaccinet är färdig testat för fem öre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0