Penicillin blev de..

Vi som trodde att Lukas bara hosta som tusan.. Doktorn sa att han va helt tjock i halsen, nästan stopp.. Inte konstigt han har ätit så dåligt senaste tiden.. Stackars.. Dessutom fick han en flytande medicin som ska smaka frukt men den smakar USCH! kommer ihåg från när jag var liten och skulle ta den där, det gick inte..! Lukas är duktig ändå fast han absolut inte vill ta den.. den kommer ner iallfall och det är ju huvudsaken..

Igår kväll fick han dessutom feber.. åhhh... är väl den där jäkla svininfluensan! blir lite halvt orolig då, men de är säkert ingen fara.. ska nog ringa BVC idag igen iallfall bara för att höra..

Så blir det VAB för mig onsdag torsdag.. Andreas är hemma idag oxå men sen ska han jobba och jag får gå hem istället..

Nehe börja klä sig så man kan pallra sig till jobbet.. suck.. Lukas har hostat inatt oxå, dock mindre, men ändå mycket för att vara så liten.. =/ men imorrn får ja sova en liten stund längre på morgonen kanske.. =)

Kommentarer
Postat av: Lina

haha, vad söt du är!! problemet är att jag äter som att jag vore gravid...så lite får jag nog skärpa mig...:)

Grattis, förresten, och lycka till med barn nr.2. Lite intressant att vi lever så olika liv..ser med glädje framemot våran "reunion" om 2 år.. jag är så fruktansvärt nyfiken på vad alla gör.

Ha det gott.

kram

2009-11-04 @ 11:00:42
URL: http://seven.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0