Stackars min lilla...

Lukas har hostat som en galning hela natten.. han och andreas gick upp vid 22 igår kväll när Lukas vakna och inte ville somna om... Så de gick ut o kolla på film så ja fick sova, jobbar ju förmiddagar nu igen.. Vi bestämde redan igår att Andreas fick vara hemma om det skulle bli aktuellt och det blev de ju ganska snabbt när lillprinsen inte kunde sova utan hosta så han grät.. stackarn..
Ringde ner till BVC på morgonen och Lukas va tvungen att gå till doktorn för att få nån hostmedicin utskriven..Prata med underbara Ulla där nere, hon är så himla bra och tillmötesgående och allt! Gillar henne skarpt! =)
 Så kl 11,30 får Andreas och Lukas besöka vårdcentralen och hoppas på medicin.. Men barnläkarna brukar vara riktigt bra faktiskt.. Dock har ja hört annat om resten av läkarna nere på vårdcentralen.. Men strunt samma..

Jag är trött som fasen.. Fick ju inte heller sova speciellt mycket när min stackars plutt låg bredvid mig och hosta och va ledsen hela natten.. Pallra mig till jobbet iallfall..


Kommentarer
Postat av: imsa

Stackars Lukas!:( hoppas han kryar på sig! Kämpa på gumman snart är det hemgång! Kram

2009-11-02 @ 10:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0