Akupunktur på schemat..

Idag fick ja iallfall tag på barnmorskan, efter ett antal försök! Vi ska tydligen testa akupunktur mot mitt illamående.. Jag har aldrig testat det, men hoppas att det ska fungera.. Så imorgon är det dax... Känns lite läskigt, det är ju ändå en himla massa nålar som ska in i kroppen.. haha men de blr nog bra..

Jag har så dålig fantasi vad jag och Lukas ska hitta på om dagarna när jag är ledig.. Igår var vi i lekparken vid färjeläget igen.. Den är himla rolig tycker Lukas.. Men inget annat vettigt kommer jag på.. Åka till badhuset kan man ju göra men de känns bättre och lättare om Andreas följer med då.. så ja vet i fasen...
Ska försöka få i grabben litelunch vilket inte verkar vara det lättaste.. Sen får vi gå ut, det är ju ändå soligt.. Men de blåser ju himla mycket.. Kanske skulle ta en promenad? får se va de blir..

Kommentarer
Postat av: lina

hej hallå där! Ja, jag har startat en blogg, si sådär ett decenium efter alla andra! haha...men vassego o lusläs, nu kanske jag måste skriva nåt med innehåll oxå:)

ha det gott.

2009-10-07 @ 14:14:35
URL: http://seven.bubbleroom.se
Postat av: Elin

Håller tummara att det funkar! KRAMAR

2009-10-07 @ 21:47:38
URL: http://elsabelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0