Äntligen mindre tidig morgon..

Efter 5 stycker förmiddagar med en standard tid för spy-stund kl 04,30 varje morgon så kändes de skönt att få sova/slumra till 07,30 idag.. Lukas gick upp med ANdreas vid 05,30 men han tittade snällt på tv så mamma fick slumra lite.. Va uppe och spydde vid 04 imorse, sen igen 06,30 så har haft lite brejk i sovningen men de va skönt att få ligga kvar iallfall.. =)

I helgen har de inte hänt så himla mycke.. I lördags va vi på 70års middag med delar av Andreas släkt.. Va trevligt me maten va väl sisådär.. Lukas va lika duktig som alltid.. Fast de va precis i hans sovtid och han va jättetrött så va de inge gnäll utan bara bus och han lyckades som vanligt charma alla.. =) underbara unge!

Vädret har väl inte vart nå vidare i helgen, fast jag tyker ju om höst-rusk, men då kan de liksom vräka ner hela tiden =) då trivs ja.. Sen att man inte kan gå ut knappt är ju lite jobbigt med tanke på att jag blir rastlös rätt snabbt av att vara inne..

De börjar ta sig med julkalendern som ja broderar.. Ja de kommer väl en bild så småningom.. (jätteintressant bild) haha ja vet ja är som en gammal tant.. Jag tycker om att sy, brodera, sticka mm.. Men ja har faktiskt nånting att skylla på, min mormor =) för er som inte vet de så är min mormor Astrid, hon som öppnade Astrids väv&garn nere på stan i oxelösund.. nu har hon gått i pension men de är alltså däifrån ja har fått mina intressen..


Kommentarer
Postat av: Jessica

Är det din mormor!? Dags och gå igenom dina släktband ordentligt nästa gång vi ses! :D

2009-10-26 @ 19:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0