Bakar...

Jag har muffins i ugnen =) mumma!

I receptet stod det att det skulle bli ca 20 st.. Jag fick ungefär hälften, haha.. Men det ska ju vara
stora muffins.. Mmmmmm.. det är gott ju!
Men muffinformarna har så låga kanter så de bli liksom jättebreda och låga.. Nån som vet om de finns
muffinsformar med högre kanter o köpa nånstans?

Imorgon ska ja vaccinera mig mot Svininfluensan, barnmorskan tyckte absolut att ja ska göra det så, de är väl
bara o göra de då..
sen blir de tjejkväll hos elsabelsa.blogg.se med tacos och lite spel =) kul som fasen ska de bli =)

Imorgon gör ja sista förmiddan av mina 5 st.. UNDERBART! inte för ja lär få sova speciellt mycke längre
för Lukas men skönt ändå =)

Måste kolla muffinsen...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

åhh jag ska oxå ner o vaccinera mig i morgon:) Hoppas att man slipper en jävla kö bara. Kram

2009-10-12 @ 19:29:17
Postat av: Imsan

Hopps att muffinsna smaker ljuvligt! :) Syns imogn underbara! :)

2009-10-12 @ 20:41:15
Postat av: Hanna

Du får köpa muffinsplåt ;)

2009-10-12 @ 20:51:49
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0