Lukas..

Asså han är ju bara för underbar den lille krabaten.. Igår gjorde han nått som aldrig hänt nån gång förut..
Klockan var ungefär dax för middagssovning och han säger att han vill titta på TV.. Då säger jag nej vi ska gå och vila.. Jag stod och vänta på potatisen som stod på spisen.. Sen helt plötsligt för han borta.. Knäpptyst överallt.. Så ja smyger runt och tittar och jo jag hittar honom liggandes i sängen, sovandes! Så han hade gått i och lagts sig och somnat, utan mig eller nån annan som ligger bredvid.. Snacka om att man blev chockad.. Men de är ju kanonbra.. Vore skönt om man kunde göra likadant på kvällen.. Men de bästa vore ju om han sov i sin egen säng då.. Vilket han inte gör nu.. Men sen när de kommer en liten bebis igen så tror ja Lukas kommer bli störd av den lille om han ligger inne hos oss.. Får försöka vänja honom till sin egen säng.. Har ju dock en känla av att det kommer gå åt skogen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0