Mår skit..

Inte nog med att jag mått illa större delen av dagen, jag har fått jobbiga biverkningar av vaccinet ja fick igår..
Som ja sa kunde ja inte sova inatt pga smärtan i armen.. Det gör fortfarande skit ont..
Så beter sig kroppen som att jag fått influensan.. Det kunde tydligen hända informerade dem om som vaccienrade.. Så nu känner ja mig tok sjuk, trött som fan, och skit ont i armen.. Mår ju inte illa just nu iallfall.. yeeeyy..

Inskrivningen gick bra iallafall.. massa prover och grejs.. men kom på i efterhand att ja inte fick lyssna på hjärtljud! irriterande.. hade frågat henne om ja hade tänkt på de där inne.. suck!

nehe plocka irodning lite sen ska ja sooooova bort dessa biverkningar! Lukas är och leker med platsfarmor och har det hur bra som helst!

so long så länge

Kommentarer
Postat av: Jonna

Shit va jobbigt! Trodde man tog sprutan för att slippa bli sjuk!!

Har ni lust att hitta till en lekpark någon dag?

2009-10-14 @ 18:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0