Alternativ..

SOREL SNOW COMMANDER BLACK
stadium, finns såklart inte i så små storlekar!

skokanonen, rätt så fin..

skopunkten, nja jag vet inte..


Skopunkten.. jag måste fundera lite.. =)

Blir nog ingen tripp till Nyköping iallafall för Lukas har precis kräks.. så vi får se hur han mår här på förmiddan.. annars blir de inge dagis idag.. får jag väl komma 2 timmar för sent till jobbet, när Andreas slutar.. Jag är lite nojjig över det här med svininfluensan, med tanke på Lukas alltså... Just eftersom de angriper lungorna och han kan ju inte direkt säga till att han har svårt att andas.. så det känns lite läskigt.. för svininfluensan har kommit till peterslundskolan så det kan ju komma snart.. aja inte nojja i onödan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0