Dagens barnprogram..

Alltså gud vad dagens barnprogram är bra animerade eller vad de heter.. Det är riktigt bra gjort tycker jag.. Sen att de är pedagogiska och försöker lära barnen engelska är ju jättebra.. sen om de lär sig nått när de är 1,5 år vet ja inte.. finns ett program som de försöker lära ut kinesiska "Ni hao Kai Lan", känns kanske lite väl överdrivet, men va vet jag.. Det är säkert bra..

Lukas favoriter är iallafall:
  "Dora utforskaren"
  "Svampbob fyrkant"
  "Händige Manny"
  "Musses Klubbhus"

Min favorit är:
  "Svampbob Fyrkant"
  "Bondgården"

Haha sjukt bra program.. hahahahahaha

Kommentarer
Postat av: Carolina

Edvin gillar Svamp Bob, Dora och Bonngården!

Sen gillar han visserligen Fåret Shaun också men de verkar inte visas längre tyvärr!



Jag gillar samma som du, svampbob o bonngården!

Känns som att man inte tittar på annat än barnprogram ju!

2009-09-15 @ 18:02:13
URL: http://ljuvligacarolina.blogg.se/
Postat av: Hanna

Svampbob är ju sjukt bra! Haha!



Men Bondgården, lura små barn att tjurar har fyra snoppar ;)

2009-09-15 @ 20:01:02
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0